Besviken

Vi har nyss varit på bio. Detta är första gången jag är totalt besviken på Ben Stiller. Why God, why??? Se inte heartbreak kid om du vill slippa samma känsla som jag upplever just nu. Imorgon startar jobbhelgen igen. Och trots att jag ska försöka vara där runt halv 8, så sitter jag här hemma i köket med två trevliga herrar och dricker skumpa. Jag vet, det är inte särskilt synd om mig just nu....Var i Kista och åt på o´learys och bioade. Lyckades även hitta en julklapp till pappa och en liten till mamma. Till och med en liten till dig Luva.. Du får den fredag innan jul när vi har vår dejt på stan!

Jag sörjer. Min dator är påväg ifrån mig. Nu är det tredje gången T ska lämna in den på jobbet för observation. Den har strulat sen jag köpte den för snart ett år sen. Hoppas jag blir utlöst nu, men med min tur lär jag ju få tillbaka den i samma skick som innan. Sist sa de att de bytt hårddisk. Jag tvivlar, eftersom felen kvarstod. Damn! Nu kommer jag i någon månad att inkräkta på T´s dator. Stackarn...

Idag lyckades jag i alla fall fila lite på analysen. Klämde in två citat från en av kursböckerna också, jej! Känns inte som att jag tar detta på allvar. Tror nästan att det är min brist på semester och ledighet under ett år som börjar ge sig tillkännas. Jag vet, jag pluggar och arbetar inte ihjäl mig. Men man behöver inte konstant vara i sysselsättning, för hur "soft" jag än har det så vet jag hur mycket jag ska/borde göra. Det vore så skönt att bara dra iväg utan att behöva ha massa krav på sig själv. Inte ens när vi var i Thailand för snart ett år sen kunde jag koppla av. Medan de andra var på äventyr låg jag på stranden, och PLUGGADE. Så sjukt tråkigt! Tomten, kan du inte ge mig en semester i julklapp? Lovar att jag varit snäll....

Nu ska jag försöka lyssna på vad karlarna pratar om. Oh vad skönt det hade varit med lite kvinnligt sällskap...


Kommentarer
Postat av: Tomteluva

Oh! En julklapp till moi? :D hurra!
Jag tyckte iaf att den där filmen va lite rolig... Men d kanske va för att jag inte hade varit pa bio pa 100 ar och va glad a slippa tv:n en kväll... ossa hade jag tacosnacks :)Eller var det den tyska dubbningen som gjorde susen? Hmm... Aja, ska fraga tomten om han ger dig lite ledigt. Mig kan han ge lite av din disciplin :P

2007-12-14 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0