En dag på stan!

Nu sitter jag och väntar på att jag ska knata iväg till tåget. Känns som det var evigheter sen jag var inne i stan, nykter i alla fall! Hur sorligt låter inte det? Ska möta upp lilla Luva och kolla på några små julklappar. Det mesta är köpt, ska bara se om jag hittar nåt litet till älskling (ska egentligen inte köpa nåt till varann-sparar till plattTV) och nåt mer till pappa och farmor och nåt till mammas sambos familj. Fick studiebidrag idag, himla tur det! =) Igår var jag bakis, igen. Stört. Och anledningen till det var 1 och ett halvt (!) glas vin som intogs med några jobbkompisar på ett tvättäkta hak. Man ska inte kunna bli full på ett och ett halvt glas. Men jag lyckades! Så efter en tripp till jobbet igår där jag lämpat av min bil, köpte jag sushi och la mig oh sov igen. Vid 16 vaknade jag till liv och var klar nog att börja plugga igen. Har nästan skrivit klart min analys nu, lite saker som måste filas på bara. Men det är luuuuuuuugnt... Idag såg jag på expressen.se att pappa svarat på det humanisterna hade skrivit om hur Ambres var en bluff. Mycket var bra, lite var mindre bra. Vissa saker var tacksamma att fortsätta driva med, men men. Tufft att svara var det ändå. Nu ska jag gå och sätta på mig ett extra par strumpbyxor, känns som det är ganska kallt ute. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0