Jag är en dålig bloggare

Nä nu har jag varit alltför oregelbundet i mitt bloggande- inte ok! Sedan jag jobbade helgen rakt igenom har endast skolan skolan och åter skolan funnits i mitt liv. Har ju börjat en ny kurs- elevers textvärdar. Det har hittills känts som det största berg hittills att bestiga sen ett år tillbaka och jag började plugga, men efter dagens grupparbete och seminarium börjar någon form av logik utkristalliseras. Borde starta med min examinationsuppgift redan i helgen, för på måndag ska jag hälpa pappa med en grej och göra den andra av de enorma övningsuppgifter vi fått i vår händer. För på tisdag ska allt vara klart...

Men nu är det äntligen fredag, underbara fredag! Klockan är strax 19 och jag har både hunnit sova en halvtimme och fått T att hjälpa till och röja av här hemma. Känns skönt att ha en hyfsat nystädad lägenhet när man för en gångs skull är ledig en helg. Ikväll ska vi till en kompis och hennes sambo och äta middag, dricka vin och kolla på Idol-finalen. Hejjar nog på Marie. Imorgon är det dags för familjens årliga julbord, detta år uppe i Kaknästornet. Förra året slog julbordet rekord i perfektion då vi var på Millesgårdens julbord. Var helt fantastiskt med en liten salong där man efter många omtagningar kunde sitta och koppla av och ta en liten whisky eller Bailys eller vad man nu ville. Underbart! Iår följer brors flickvän med också, kul! Hoppas bara du står ut! =)

Imorgon på dagen ska vi serva våra bilar, oljefilter och olja... Ser verklligen fram emot det.... inte.

I veckan fick jag veta det mest underbara och fantastiska jag varit med om på länge. Den enda människa som jag känt hela mitt liv (om man bortser från de tre veckor hon inte fanns i mitt liv) ska bli två människor. Detta är det största som hänt.. Vi var själva barn för bara några år sen, kan knappt fatta att det är sant. Älskar dig hjärtat!

Nu ringer min terrorist till kompis och hånar mig för att jag bloggar. Måste nog lyssna på vad han har att säga, svårt att göra två saker samtidigt....

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0