Mitt paradis

Jag är i mitt paradis. En trappa ner håller mamma på med maten och älskling och mammas sambo sitter och pratar med varsin kall öl i handen. Brorsan har julklappspanik och springer runt och försöker komma på ett annat ord för kontinuerligt. Vi kom hit vid 16 och sen dess har Adam och jag monterat plastgran, klätt plastgran och lagt julklappar under plastgran. Vi fick även fötroendet att montera ytterligare två stolar till det redan gigantiska köksbordet. Det är så fint här ute!!!! Jag är nästan gråtfärdig för att jag får vara här ute, i det här underbara huset, men min älskade, helt underbara familj! Trots att det är kvällen före jul så blir det lite klapputdelning redan nu ikväll. Imorgon ska vi vara hos pappa halv ett så imorgon blir det bara frukost i lugn och ro. Jag försökte in i det sista att vi skulle ta klapparna imorgon bitti istället, men blev ganska nedröstad. En eloge till min bror för en tuff fight! =) Jag älskar livet. Ville bara säga det. Och jag älskar alla mina vänner. God jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0