Om det fanns ord...

...för hur trött jag var så skulle jag uttala dem. Halvligger i soffan och väntar på att Ugly Betty ska börja igen (dubbelavsnitt). Idag var tanken att jag skulle sova lite, hjälpa mormor med lite dataprylar och jobba 13. Men 8.20 ringde jobbet och en timme senare stod jag på plats. Kom därifrån 18.30. Blev med andra ord inte mycket annat gjort idag. Men det är ok, jag trivs på mitt jobb. Finns ett skäl till att jag stått ut i 7 år. Tycker om alla människor som jobbar där och serviceyrket tilltalar mig, att kunna hjälpa och fixa och trixa  med allt man tvingas ta itu med! Bara så hysteriskt nu inför jul. Men det är verkligen barnens högtid, med alla de leksaker som passerar genom kassorna. Imorgon jobbar jag 16-22. På dan har jag fullt upp. Tänkte försöka hinna städa lite hemma och framför allt: PLUGGA. Måste få klart allt jobb innan helgen nu, vore skönt att kunna koppla av sen! Idag fick jag tillbaka min Barnboksanalys. Och jag fick vg! Känns så skönt! Ska jag vara helt ärlig så var det nog ribba in, hon hade en del att anmärka på, framför allt på en uppgift, men i det stora hela skrapade jag ju ihop de poäng som behövdes!

Hann klart nästan alla julklappar under gårdagen i alla fall. Vi kutade runt på Kista centrum från 15.30 till 20.30. Helt galet, men nu slipper vi hetsa runt mer i veckan!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0