Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter...

Än är jag inte död! Även om det efter denna helg nästan känns så, är jag ganska övertygad om motsatsen. Jag har bara jobbat. Halv elva var jag hemma igår kväll. Trots att jag inte intagit en droppe alkohol i helgen (denna gång fick T stå för den biten), har jag sovit för lite och är fortfarande totalt utmattad. Idag hade jag MASSOR att läsa. Knappt orkat med hälften. Läst 30 min, sovit 15, läst 40 min, sovit 20. Ungefär så har min dag sett ut. Och nu kan jag dessutom inte skriva avslappnat heller, för allt jag hittills läst handlar om textanalyser, men dispositionsfel, meningsbyggnad osv. Ska försöka låta bli at syna mig själv i sömmarna. Någonting säger mig att jag inte skulle bli särskilt glad över resultatet.... Nu ska jag sova strax, ska försöka engagera mig mer i bloggandet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0