Sista inlägget 2007!

Detta blir som rubriken säger, det sista inlägg detta år. Shit vad tiden går fort, känns som det inte alls var ett år sedan vi sist firade nyår uppe hos Karin i Sundsvall. Men nu är det dags igen! Om ca 2 timmar blir jag hämtad av T´s polare och så ska vi åka och hämta Karins storasystrar, hämta upp T, och sen bär det av mot Norrland! Jag försöker få ihop packningen så gott det går, jag är inte så bra på att packa "lätt". Och med fem personer varav en ska vidare till fjällen sen, kommer det nog inte finnas mycket plats för packning... Lyckades städa lite nu på dan också, skönt att komma hem till ett ställe som inte håller på att rasa ihop! Just det, jag berättade aldrig att jag nästan hann med på min lediga-dag-lista! Jag hittade min fina klänning, var på banken, klippte mig och fixade naglarna. OCH hämtade singstar hos brorsan! Sjukt effektiv!

Jag har verkligen varit värdelös med pluggande under lovet. Jag vet vad jag kommer göra hela slutet av veckan och helgen. Hoppas bara att jag minns vad jag sysslade med...

För att sammanfatta detta år: LHS, Thailand, flytt, förhållade-drama (slutet gott-allting gott), yoga, jobbajobbajobba, mamma & Krilles flytt, Adams flytt, pappas dokumentär+ långfilmsplansframgångar, viknedgång, viktuppgång, vänskapskrash, vänskapsvinst. Lycka att finnas till.

Till alla mina älskade: GOTT NYTT ÅR 2008!!!! You know I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0