aftonbladet i ett nötskal:

"Stureplansprofilerna inte nöjda med fällande domen- överklagar"
CITAT från Aftonbladets website.

Är det inte fantastiskt? Nyhetsjournalistiken är på topp. Ärligt talat- vem skulle bli NÖJD med en fällande dom? Är det något jag missat? Var bara tvungen att kommentera detta.

Sitter och pluggar, som vanligt. Skriver min VFU-uppgift för fulla muggar och försöker därmed utvärdera de två boksamtalen jag hade idag med några 6-7 åringar. Jag har varit mer nöjd med min insats. Men å andra sidan, allt som kunde talat emot mig gjorde nog det. Tidsbrist, tidpunkt (innan lunch och innan skoldagens avslut), antal barn. Känns sådär. Men man måste ju prova, ingen är ju proffs på en gång. Jo, en i min grupp/klass är nog det. Enligt henne i alla fall. Men då återstår bara att gratulera i så fall. Jag är en storsint människa. Jag inser mina misstag. Suck. Hoppas bara att jag inte skadat barnen för livet..=)

Nu hör jag Tommie skramla i köket, betyder bara en sak, eller två: Matdags inom räckhåll, och dags för mig att städa undan efter kockens framfart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0