Ambres- kväll..

Sicken helg jag haft... I fredags hann jag både med att vara i plugget på förmiddagen för att sedan jobba mellan 13- 21. Behöver kanske inte säga hur trött jag var när jag kom hem. Sovmorgonen på lördagen hade jag sett fram emot i en veckas tid, men så avbröts min skönhetssömn när jobbet ringde och frågade om jag kunde rycka in. Får skylla mig själv när jag har mobilen på och att det ständiga behovet att alltid vara nåbar tycks ha tagit över mitt liv. Jaja, men då jag har hemtenta som ska vara inne på onsdag så var det bara att glömma. Det bästa var att när jag fick frågan om jag kunde jobba på söndag (idag alltså), svarade jag "nej, jag måste yoga." Vad är det för puckat svar? Ibland undrar jag om jag verkligen har alla hästar hemma, men jag skyller i detta fall på att jag var nyvaken. Jovisst skulle jag på yoga, men det var ju knappast därför jag inte hade tid och möjlighet att jobba. Hemtentan är ju såklart det egentliga svaret på det.

Var på fest igår, så dessvärre blev det inte ens någon yoga. Brukar aldrig på huvudvärk på bakfyllan, men idag var jag tvungen att stanna i vågrätt posistion. Med undantag då jag runt 14 tvingade T att köra mig till Max på brunch.

Skriver mer sen, måste duka, kocken meddelade mig just att maten är klar om 2 min.

Ambres på tv2 ikväll, don´t miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0