fanfanfanfan!

Fan! Nu är klockan 02.10 på natten och jag kom just hem från danderyds sjukhus. Jag lämnade Tommie där. Det här är nog det jobbigaste på länge. Han har haft huvudvärk i flera dagar, idag åkte han in. Feber också. Magnetröntgen var okej, men det är fel på blodplättarna- så han är kvar för observation. De sa att det kunde ta en dag till en vecka. Man blir ju så sjukt orolig, och att sova ensam första gången på länge känns inte alls bra. Varken för honom eller mig. Jag grät i bilen på väg hem nu. Faaaaaaan!!! Jobbar imorgon, vet inte hur det ska gå till. Besökstiden är mellan 13-19. Jag är kontaktperson, jag måste få veta vad som händer med honom. Måste ringa jobbet imorgon och höra. I värsta fall får jag åka dit själv och ringa runt. Men jag kan inte släppa telefonen ur sikte innan jag kan komma till honom. Känns skit. Måste försöka sova nu. Klockan ringer 08.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0