frukost

Mest bakfull vinner. Är det inte ofta så som dagen efter en kalasfylla ska vara. Här hemma brukar vi jämt vältra oss i vem som mår sämst, som om det vore någon heder i det! Märkligt egentligen... Tanken slog mig nu när jag insåg att detta är första helgen på länge då jag faktiskt slipper bakfylla. Visserligen skulle jag nog nästan hellre vara bakfull nu än må som jag gör...  Druckit te med honung, ätit rostbröd och sitter i soffan med täcket över mig och datorn i knät. Sex and the city tickar som vanligt på i bakgrunden. Man tycker ju att jag borde vara trött på den efter sisådär 5-6 genomtittningar på mindre än ett år, men icke. Ska nog sova lite, ett försök att ta igen nattens förlorade sömn. Sen ska jag ta tag i lite läsande, får åtminstone passa på att få skolarbete gjort när jag ändå spenderar helgen inomhus. Fattig blir jag också, och jag som hade räknat med min lön. Ibland är livet grymt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0