hetsbantning

Detta måste vara en av de mest miserabla söndagskvällar jag någonsin haft... Att jag är sjuk har jag nog poängterat nog många gånger- och det hade varit helt ok att vara det om jag inte skulle jobbat i helgen och nu även gått miste om en födelsedagsfest... Ellie fyller år och har fest på söder ikväll. KYTV gänget är där, och det skulle blivit såååå kul... Istället fördriver jag tiden framför ensam mamma söker, och gråter över kvällens outfit som nu får festa ensam i garderoben.

Om exakt 3 veckor, den 25 nov kommer pappasdokumentärfilm gå på svt 2 kl 20. Men veckan innan kommer det vara en förhandsvisning där Adam och jag ska hjälpa till i baren. Det blir en intressant upplevelse, hjälp! Saken är den att som bartender måste man ju ha en sjysst oufit. Jag tänker min svarta väst med vit skjorta. Passande. Har dessvärre gått upp några kilo sen jag köpte den. Så nu har jag exakt 12 dagar på mig att gå ner åtminstone 2 kg. Hur ska detta gå har jag ingen aning om. Varma koppen, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0