massa jox!

Nu sitter jag här, men nya jeans och mitt fina rosa linne och lagom uppspacklad. Damn vad jeansen är tajta! Har sen jag startade gått ner 1,3 kg. Men för att dessa brallor inte ska kännas som en tvångströja har jag nog ca 2 härliga kg till att bli av med!

Ikväll är det förhandsvisning på Ambres. Ska hjälpa till med än det ena än det andra. Pappa verkade lite nervis när han ringde runt 22.30 igår kväll och höll en kvarts monolog om allt som skulle göras. Det är luuugnt, vi grejar det! Däremot börjar jag bli nervös angående hur vi ska hinna. Ska vara vid Skanstull, parkerade och klara, kl 18.00. Måtte det inte vara köer, och lätt att hitta parkering!

Sen väntar jobba hela helgen, känns som det var tusen år sen, efter flytt och förkylningar. Hemskt att torska alla pengar när man inte kan jobba! Men nu ska jag minsann vara arbetsmyra igen!

Fick en ganska söt kommentar av min handledare idag under praktiken. Hon sa att jag är så lätt att ha att göra med och så självgående att hon nästan glömmer att hon ska "handleda" mig. Känns bra att höra det, annars så rädd att vara ivägen, man vill ju inte bli pain in the ass som jag vet att vfustudenter lätt kan uppfattas, tyvärr. Men jag trivs så bra i skolan, det är nästan lika hemma som hemma, och då är det kanske helt naturligt att smälta in?

Kommentarer
Postat av: Ylvis

Ah va kul att filmen kommer pa tv nu =) Ska säga till pappa att spela in sa att jag kan kolla sen, blir ju nyfiken pa den där Ambres,hehe =). Jag kommer till Sverige 20:e dec... Ses da!

2007-11-18 @ 00:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0