När mörkret faller...

har vi just sett. Jag säger som recensenterna gjorde när den som ut (förra året): Årets viktigaste film. Inte ofta man ser film som väcker så otroligt mycket känslor. Fan vilken vidrig värld vi lever i!

Har för övrigt haft en småjobbig dag som jag inte ens orkar skriva om. Kan säga så mycket som att någon stackare på sollentunahem kommer få en rejäl utskällning när de behagar att slå upp dörrarna igen på måndag.
Men älsklingen min tappade upp ett bad till mig när vi till slut handlat lite mat (tacos), så jag fick ett långt skönt bad med ett glas mousserande, tända ljus och Johnny Cash som bakgrundsmusik. All medan hjärtat mitt lagade mat till oss. Tack prinsen!

Jobbar nu hela helgen, ska försöka komma isäng i tid ikväll så jag inte är döende imorgon. Fortfarande förkyld dessvärre, men nu är det helt enkelt bara att bita ihop. Nu ska jag avsluta kvällen med ett litet glas glögg och en pepparkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0