Synden kan inte hjälpas...

Idag har jag spenderat pengar, not good... Var i Solna och lämnade tillbaka lite böcker och postade min hemtenta, och kunde inte låta bli att kika runt lite. Har länge saknat ett par högklackade stövlar med högt skaft, som man kan ha såhär på vintertid till kjol... Ja, alltid är det något man saknar! Hittade dessvärre inga i lämplig prisklass, men hade som tur var vägarna förbi Sollentuna, där jag också skulle lämna tillbaka lite böcker. Gled in på wedins och dreglade lite över de snygga lackpumpsen med två spännremmar, så snygga! Men pumps har jag redan så det räcker och blir över, tyvärr. Men så hittade jag ungefär vad jag letar efter, tyvärr inte i skinn, då går priset runt en tusing över min smärtgräns. (Tänk på att jag är student- lyxstudent, men student...) Kostade 600. Gått runt med dem hela kvällen, lutar mot att jag behåller dem.

Imorgon ska jag på mitt laktos-test, ska bli skönt att få veta tillslut. Efter det ska jag på litteraturjakt, knappt hunnit lämna in de gamla förrän det är dags att fixa nya. Får sitta på LHS´s referensbibliotek och läsa, alla andra är utlånade. På kvällen bär det av till stan, hela familjen ska ut och äta skaldjur på Wasahof, längtar!

Nu måste jag fokusera på DH....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0