ynklig och sjuk

Var jag pessimist igår är det än värre idag... Min förkylning har satt sina järnklor i mig. Jobbar egentligen hela helgen, men efter denna mardrömsnatt fick jag ringa och sjukskriva mig... Knappt sovit alls, hostat så att det kändes som jag skulle kräkas och halsen är totalt söndertrasad. Jag mår totalt skit!!!

Älskar hur läkarvården i Sverige fungerar. Hänger på telefonen från fem i åtta eftersom jag måste till Löwenströmska (min vårdcentral tror tydligen inte att folk blir sjuka under helger). Men eftersom jag inte har feber så får jag nöja mig med två förslag på hostdämpande som finns på apoteket. Tommie upplyser mig om att dem är värdelösa. Tack för hjälpen sjukhuset! Det enda som kan dämpa mitt helvete är kocilliana, jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0