2 alvedon senare.

När jag vaknade för 2 dagar sedan hade jag lite ont i halsen. Jaja, tänkte jag, det ger sig väl. Men igår kväll bestämde sig baseluskerna i min kropp att ta det vidare till nästa nivå. Så igår kväll, när julgranen äntligen stod på plats och jag landat i lugnan ro i soffan, då känner jag hur huvudvärken kommer smygande, hur jag blir varmare och varmare och hur jag får mer eller mindre lock för öronen. Så jag tar 2 alvedon och lyckas somna. Så ringde klockan kl 9, skulle träffat Ylva, Lollo och en loppa idag, men eftersom min kropp mådde om möjligt sämre än igår så var det bara att ta två alvedon till och bädda ner mig igen. Suck. Jag har inte tid med detta. För det första måste jag fixa julklappar idag. För det andra måste jag jobba måndag och tisdag och kan abslout inte sjukskriva mig, jag behöver alla pengar jag kan få. Ok, till 12 får jag ligga nerbäddad, sen åker jag upp på 1 timmes julklappsräd i Vällingby, sen måste jag hem, alvedona mig och gå och lägga mig igen. Vilken underbar dag jag har framför mig...

/N

Kommentarer
Postat av: mohammed allah

Hej.

Vill informera om att den Bästa mohammed T-shirt konsten är fråm Sverige. Den e skapad av Svenskar och Persier mot islam. Kolla och läs infot på,

http://www.mohammedt-shirt.com

2008-12-21 @ 15:11:37
URL: http://www.mohammedt-shirt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0