Allie & Noah

Åh, jag är kär, så kär! I en film! Efter Kevins Idolvinst, som jag tydligen ännu inte kommit över, så har alla känslor i mig bara svämmat över. Igår kväll tittade jag på "The Notebook". T låg bredvid mig mig och sov när jag låg i sängen och kollade på datorn och grät ömsom skrattade mig igenom 2 timmar. Jag ska nog inte fråga honom vad han egentligen tycker om sin flickvän. Bättre att vara lyckligt ovetandes. Filmen, som handlade om Allie & Noah och hur de möttes och hur livet utvecklades, var fylld med alla ingredienser som en riktig Natta-film ska innehålla. Så, alla ni tjejer därute, se den! Dagens filmtips! 

Trötta som vi båda var efter jobbet igår, ledde till ett filmmaraton; Eagle eye (inte bra), Vi hade i alla fall tur med vädret (som alla sett utom jag, älskade den!) och sen avslutade jag då med The Notebook. Idag vore det bra om jag hann läsa lite innan jobbet 13.30, annars blir det väl jobbigt imorgon med allt jag ska hinna med. Som jag känner nu, är det dock skönare att ligga i soffan! Puss på er alla!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0