Ångest-väntan.

En klasskompis ringde just. Hon satt i samma sits som jag angående första kursen, koplettering. Efter nästan 2 månaders väntan hade hon nu fått tillbaka sin text. Godkänd. Jag kan med ord inte beskriva hur mycket jag hoppas att det går lika bra för mig. Än har jag inte hört något, men jag väntar, och väntar och väntar. Har tryckt på skolmailens uppdateringsknapp nu säkert 20 gånger, och lika tomt efter varje tryckning. Jag orkar inte att det blir som sist, att jag inte får tillbaka den, utan att jag imorgon bitti på jobbet får ett resultat som inte var det jag hoppades på. Snälla, snälla, håll tummarna för att jag får tillbaka den ikväll, och att det blir godkänt....

/N

Kommentarer
Postat av: Luva

Ah vad jobbigt att det tar san tid... Seg lärare. Haller tummarna att du far ett pos. besked nu =)

Här är lärarna skitsnabba med att rätta jämt, skönt.

2008-12-12 @ 17:09:57
URL: http://svenskiberlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0