Buhu!

Jag har just suttit och tjejsnyftat till Greys Anatomy, eller Gays anatomi som min käre T skulle sagt. Jag blev full av ömhet och kärlek och ville i samma ögonblick som det var slut, förmedla hela denna känslostorm till prinsen. Men han satt upptagen i telefon och pratade konstiga kemiformler med en klasskompis. Jag fick nöja mig med att viska "jag älskar dig" i det örat han inte hade tryckt mot telefonen. Jag vågar nästan sätta pengar på att han över huvud taget inte uppmärksammade min existens i rummet.

Eftersom jag hade en lång skoldag idag, pluggade hemma på förmiddagen och tre timmars seminarium på eftermiddagen, så har jag faktiskt inte läst något ikväll. Jag kör en heldag imorgon däremot, plus att jag ska till Sollentuna bibliotek och låna en bok som äntligen kommit in. Med tanke på att den kostar nästan 300 kr så känns det bra att låna den, alldeles gratis!


Efter en blick på kvällens Insider känner jag bara starkt motstånd mot att börja pilla i ansiktet med en kniv. Huvva!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0