Dålig motivation.

Känner mig inte så bloggig idag. Grubblar lite för mycket för mitt eget bästa just nu tror jag. Kan passa på att klaga lite på dagens föresläsning. Intressant i nästan 2 timmar. Sista timmen avvek den från ämnet och började handla om föreläsarens egen forskning men som inte hade något alls att göra med oss. Så jag och Hanna utförde för första gången en dödssynd i föreläsningssammanhang. Vi gick mitt under pågående föreläsning. Jag blev bara frustrerad över att sitta av min tid på sånt som jag inte kände rörde  mitt lärande och skämdes, då flera andra redan lämnat salen. Så för att undvika ytterligare pinsamheter och sitta kvar när så många andra går, och för att spara min värdefulla tid, så valde jag också att gå. Har aldrig gjort det förut, men någon gång måste ju vara den första.

Nu ska jag läsa klart sista kapitlet i första boken jag läst från pärm till pärm denna kurs, och sen skriva om mitt fall utifrån en teori eller perspektiv jag läst om i boken. Ikväll är det Desperate. Jag längtar redan.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0