Jul och nyårsförberedelser.

Eller ja, inte riktigt kanske. Men mina personliga sådana. Idag ska jag till underbara Carro och få fina naglar, för första gången har det bara gått 3 veckor sen jag var där sist. Men dem är ungefär lika långa som vanligt. Jag börjat misstänka att det är mitt proteinöverskottsintag som påverkar mina naglar och mitt hår. Dessvärre har det inte lika stor påverkan på min vikt. Hmm... Idag är det alltså naglarna, och på måndag ska jag och T till hans mamma och hennes nyöppnade salong i Traneberg. Tydligen en tant-salong enligt T, men huvudsaken är att hon trivs, och det tycks hon göra. Klippning behöver jag, vill få bort uppklippningen i nacken, har så svårt att forma till håret när jag har så. Det är snyggt när man är nyfriserad, sen lyckas jag kaosera mitt hår på bara någon dag. Har lite förhoppningar om att få massa blonda slingor och några mörka, för att dämpa den markanta utväxten som blir annars. Men jag får se vad som finns tid till. Annars får jag beställa tid uppe på Bobbys salong i Vällingby, men det är desto dyrare, så jag hoppas att jag slipper!

Jag hade verkligen tänkt läsa idag, men i och med att det blev en så lång och intensiv gårdag så var jag lite trött imorse. När jag kommer hem från Carro i eftermiddag ska jag läsa heeeela kvällen. Jag lovar!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0