Katastrof-bildblogg

Jaha, nu är det bildinlägg som är ute och flyger i någon ledning någonstans igen. Två stycken till och med. När de dyker upp var det alltså kl. 19 och kl 21 de skulle varit här från början. Jag har nämligen inte övergivit er. För övrigt är mina naglar utomordentligt tjusiga, fattar inte hur någon kan vara så duktig och så underbar som person som Carro. Skönt att prata med någon riktigt vettig once in a while. Nu är det snart dags att natta kudden, imorgon är det föreläsning mellan 10-12.Funderar på att svänga förbi Sollentuna efter och svänga förbi jobbet och kolla mina tider och annat smått ocg gott. Och kanske tvinga mamma att bjuda mig på lunch om hon är i krokarna. Men suss gott så länge!

Och hoppas ingen glömmer bort att rösta på Kevin under Idol-finalen imorgon?

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0