Recover.

Helgen tog slut. Trots att det igår vid 18-tiden på jobbet kändes som en evighet tills dess. Strax innan 23.00 var jag hemma igår. Har trots jobb varit en riktigt härlig helg! I fredags låg jag hemma i Hannas soffa och glodde på Idol meddan T var ute och drack öl med en klasskompis. Sen var det jobb på lördag innan jag hetsade hem och lockade håret och gjorde mig festfin. Hoppas jag lyckas få några bilder av Hanna och Jessica från kvällen, själv glömde jag ju kameran hemma... Trots att det blev sent efter tjejsnack, vin och singstar och en riktig danskväll på Ambassadeur, kämpade jag som bekant upp mig ur sängen igår morse. Jag var hyfsat pigg fram till middagen vid 17, då ville jag bara lägga mig i närmsta soffa och sova. Igår var det kul att jobba. Ibland är allt lekande lätt och man känner att man bara är på jobbet för att hjälpa och glädja andra. Älskar sådana dagar!

Måndagar efter jobbhelg är dock såna dagar man gärna kunde hoppa över. Min kropp har varit totalt slut idag, har varit en kamp bara att stå och gå här hemma. Trots det ansträngde jag mig och plockade undan och snabbdammsög hela lägenheten. Sen fick jag T att hänga upp våra ljusslingor runt balkongräcket och runt vardagsrumsfönstret. Synd bara att ingen av dem fungerar helt som de ska. Jaja, lite ljus är det i alla fall! Läst har jag faktiskt också gjort, ett under att jag åtminstone orkade det. Kanske ganska lätt när man får ligga i sängen och läsa...  Resten av kvällen ska jag spendera i soffan, ska nog inte röra mig en milimeter....

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0