*Snörvel*

Jag har hostat och snörvlat mig igenom dan. Visste jag inte bättre skulle jag nästan tro att det var hjärnan som försökte rinna ut genom nästan ungefär vart 5e minut. Något annat som är av intresse angående min härliga förkylning kanske? Jag överlevde utan att varken hosta på eller slemma ner någon kund under en oförberedd nysning. Så det ser jag som en vinst. Jobbdagen imorgon kommer jag spendera i sängen, hade en underbar jobbarkompis som förbarmade sig över min tid, jag var ju inte direkt svårövertalad...

Hittade minsann lite fler julklappar efter jobbet också. Julklappen jag fick från jobbet blir en perfekt liten present till herrn i huset, helt i stil med hans konstiga måste-ha-cravings. Sen hittade jag julklappar till herrns föräldrar också, om jag inte behåller det själv det vill säga... Men trots att jag ändå hittar klappar för alla, så är det ändå lillasyster på 7 år som det är roligast att köpa till. Hon kan redan vänta på 3 julklappar, och det kan bli några fler innan julafton är här... Känns kul att detta är första julen som jag hinner träffa henne på julafton, vanligtvis har pappa henne bara någon dag efter jul, men detta år är hon hos pappa till ca 14, vilket betyder att jag får någon att leka med under jullunchen hemma hos papi.

Nu ska jag slå in de sista klapparna, hittade faktiskt något litet till lillebror också, trots att vi inte skulle köpa nåt. Men mina små pluttar till syskon måste ju få paket, det är ju något vi här i sveden kallar för tradition...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0