Övergiven.

Tidigt, tidigt lördag morgon åker min mamma och hennes sambo till Thailand. De ska träffa Adam & han polare i Bangkok, tur för mamma, hon har nästan varit utom sig av oro för sin lilla plutt. Kul att nästan hela min familj kommer vara på andra sidan jordklotet. Medan jag sitter hemma i kalla Sverige i en etta i Rotebro. Livet kan verkligen vara orättvist. Jag har just tröstätit en halv påse chips, med dipp. Något säger mig att mat inte är en bra lösning på min kommande ensamhet. Ja, jag har ju älskling, pappa, mormor och farmor. Men ändå. Min mamma. Min Adam.

Idag har jag jobbat med min helvetiska hemtenta. Nio sidor om språkutveckling. Jag? Skriva om språk? Du måste skoja.. =) Mitt senaste examinationsarbete för en 1, 5 p kurs, fick jag visserligen vg på. Men jisses vad med slarvfel! Så även om innehållet inte når upp till någon vg nivå denna gång, så ska det bannemej inte vara meningsbyggnad och småord som ska vara orsaken!

Skriver för övrigt på min splittnya computah... Fick min gamla utköpt, efter 8 inlämningar. Ungefär. Den nya är 12 tums. Läskigt liten, och väger ingenting.

Jobbar i helgen. Skit. Men nu är det fredag och jag får lagad mat. Thaikäk. Vi sörjer att vi inte är i Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0