P.s I love you...

ska jag och min prins se ikväll. Hört rykten om att det är en snyftare, näsdukar är nedpackat! Nu är han i full gång med att göra kycklinggratäng och färsk pasta till oss. Hur kunde jag ha en sådan tur att hitta an karl som (till skillnad från mig) VERKLIGEN kan laga mat? Ibland hopar sig frågorna. Och han hade inte glömt alla hjärtanes dag, han kom hem med hummer...=) Vi åt grantinerad hummer och sallad och baguette med västerbottenost. Men vi åt en hel var! Helt ärligt, jag vet inte om jag någonsin kommer äta hummer igen. Det är det som är faran med goda grejer, man äter tills man mår illa!

Idag var min sista praktikdag. Men ska jag vara ärlig så fick jag betalt även idag, mellan 8-13 hjälpte jag till med klassen. Fick lite skriftliga omdömen också, min handledare var lika gullig som vanligt! Nu är maten klar, plikten kallar!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0