Äntligen!!!

Som jag trånat, längtat och drömt. Men nu är den äntligen min! Efter tre timmar av effektiva studier under eftermiddagen fann jag att jag i princip var klar med min sista examinationsupgift under denna kurs. Rastlösheten kröp sig på och jag städade lite och fixade med disken. Sen mindes jag otursamt lönen som idag kom in på mitt konto. Så jag åkte till Stinsen. Egentligen var jag bara ute efter ett par stövlar (mina håller på att vittra sönder) och lite underklädsuppdatering. Inga stövlar hittade jag, ,men jag lyckades handla underkäder på hm för drygt 300 kr. Och då handlade jag dessutom lite på rea. När blev underkläder så dyrt?  Mitt fortsatta strosande ledde mig sedan in på MQ. Gick mest runt och tittade, tyckte ändå att allt var lite väl dyrt för min ekonomi. Men så hängde den där framför mig. Klarröd och vacker. Enda exemplaret. Och den passade precis.(Måste bara lära mig att hålla in magen lite..) Har typ i några månader gått och spanat på en vacker lång tröja med luva från bondelid, men den har förut kostat runt 700. Nu gick för för 400. Sjukt nice. Fyndade även en grönrutig tokfin skjortklänning och en grön lång tröja. Är sjukt nöjd även om det blev lite dyrare än jag tänkt. Men nu är det slutshoppat denna månad!

Väntar på att Tommie ska komma hem, han tvingades jobba idag. Köpte hem takeaway från stinsen, sushi till mig och kycklingwok till prinsen. Hoppas han e hemma snart, börjar bli hungrig nu!

Ska nu hinna njuta lite av ugly betty säsongstart innan det är matdags, tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0