Nu var det så där länge sen igen..

Vad händer? Varje dag tänker jag på min älskade blogg, men lyckas aldrig komma ända fram. Förlåt mig. Nu är skolan igång igen, nu ligger jag på soffan och smälter den underbara fisk och skaldjurssoppan som var över sen in tisdags. Hoppas den var riskfri att äta bara...=) Snart ska jag och möta personalansvarig på sim och sporthallen, jag ska vicka för mamma på hennes 07.00-yogapass på fredagar när hon och Krille drar på semester till Thailand i 2 veckor. Kul för dem.
Jag vet inte om jag ska bli orolig. Nu när jag kom hem hade T (som är ledig nån vecka till) dragit till garaget för att leka. Så jag fick alltså datorn för mig själv en liten stund (min är fortfarande på reparation). När jag sedan drar ner fönsterraden för att hitta mina favvo-sidor är resterande bara Thailand och resesidor. Vad vet inte jag? Tänker han dra iväg- och utan mig dessutom? Visst pratar han konstant om att det är semesterdags igen, men vi har ju faktiskt skola ett tag till innan vi får lite ledigt.... Här ligger en skata begraven.

Fick en trevlig överraskning med lönebekedet i alla fall. Kommer nog kunna pröjsa av vår TV på en gång, lika bra så slipper man en räkning varje månad. Man har ju redan tillräckligt som det är!

Idag mötte jag den tredje läraren under denna 5pkurs som jag har extremt svårt för. Vad är det frågan om? Ska bara undervisas av denna figur i en vecka, men jag hoppas den går fort!

Efter mötet ska jag in och jobba 17-20. Sen får jag några mysiga fredagskvällstimmar med Tommie innan det är dags att gå och sova och upp och jobba 7.30 imorgon igen. Hela helgen lång- here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0