Sjusovare? Jag? Aldrig då...!

Vilken ångestdag. Kan inte påstå att nån var direkt berusad igår. Efter en toppenmiddag med parsällskap lockades vi till Helenelund och Saxo. Ett hak som vilket hak som helst. Lite vin lite prat och lite drama. Som det skas vara en fredagkväll. Inget allvarligt dock, och inget som hade med mig eller oss att göra. Tvärtom så skötte vi oss ovanligt ordentligt! Var hemma runt halv 2, vi var lite för berusade för att bara sova, men runt 03 så lyckades nog båda somna in. Efter lite tv,dator tvspel och nattkäk. Soft som tusan. Och när vakande jag? Vid 12.30 pallrade jag mig upp ur sängen! Helt skadat! Så länge har jag inte sovit sen jag var 12 eller nåt. Sen lade jag mig i soffan och kollade på american dreamz (värdelös) och åt frukost. Sen la vi oss vid 15 och sov en timme till. Sen vid 16 orkade jag för andra gången denna dag stiga upp. Men nu bäddade jag tom sängen. Och duschade. Sjukt begåvat. Blev inget Milli-besök ikväll. Hon skulle hämta sin pappa vid flygplatsen och det skulle bli lite väl sent för mig att åka fram och tillbaka till Farsta. Tar ju ett tag... Så istället ska vi hem till Claes och äta middag. Ska snart dra. Detta blev ett helt värdelöst inlägg om en helt värdelös dag. Hoppas morgondagen blir roligare. Och hoppas vi får en god middag ikväll. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0