Wii!

Det har tagit över vårt liv. Inte kunde jag gissat att det i kombinaton med plasman skulle leda till att vi som lever i et samboförhållande slutade tala med varandra. Men så blev det visst! Närå, men jag börjar bli less. Säger snart att jag var TVUNGEN att låna ut det till min stackars sjuka bror... Och vill inte Adam ta emot det så låser jag väl in det i källarförrådet. Eller nåt. Men såhär kan det icke fortsätta! Men så länge jag envisas med den ena såpan efter den andra kanske jag inte kan uttala mig. Eller kan jag det?

Nu har det gått en vecka sen jag började plugget igen. Redan less. Hade kanske varit annorlunda om vi helt avslutat kursen innan jul/nyår, men nu är det bara veckan ut, sen är det äntligen dags för nya tag! Imorgon hijackar jag T´s dator till plugget, ska skriva ex-uppgiften på plats. Har försökt läsa och förbereda nu ikväll, men det har gått segt. Fortfarande lite trött efter jobbet i helgen, var visserligen rätt lugnt, men som jag påpekat tidigare; jag e ju bara en lat student.... Sen får jag skylla på att jag även hoppade in både torsdagen och fredagen, så det var faktiskt hela fyra dagar i rad.. Imorgon är det räkans tur att jobba, om han kan slita sig från Wii´t det vill säga...

Vi var faktiskt och provade Pilates idag, mamma instruktör. Visst har det sin charm, men vi var eniga om att yogan mer är våran melodi. För övrigt har jag grym träningsvärk sen aerobicsen söndag morgon. Hoppas jag orkar upp nästa söndag igen!

Nu stängs Wii ner. Jippi! Sweet dreams my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0