Jag ska bara...

Jag vill inte plugga. Sen jag kom hem från min första pratikdag har jag bara sorterat alla anteckningar och kompendium och skrivit en egen litteraturlista, en för varje uppgift. Och sen har jag sagt att jag ska börja plugga kl.15, kl 16, 16.30. 17, 17.30, 18..... Jag har med andra ord skjutit upp hela dagen, och nu är klockan 18.30. Om två timmar börjar Anna Pihl, så tills dess ska jag läsa läroplaner, lpfö98 tänkte jag starta med, får se hur mycket jag hinner (orkar). JAG HAR INGEN TV! Ok, bondkanalerna, men från och med idag har stunahem stängt av deras sändningar, och vi har inte fixat nya... Hur ska jag göra imorgon, gossip girl???? Och ingen dator har jag heller, elände elände..... Hade för övrigt en underbar helg, ska berätta om den och lite annat sen. Puss på er mina älskade läsare! Jag ska plugga nu, jag ska bara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0