Morgan, åh Morgan...

Just hemkommen från en alldeles underbar biokväll med en alldeles underbar vän. Vi såg Morgan Pålsson- världsreporter. Den var fruktansvärt rolig. Och då menar jag fruktansvärd i ordets rätta bemärkelse- den var sjuk, knäpp, dråplig och superknäpp. Men fantastisk på samma gång. Se den! Det har tydligen blivit en riktig bioman av mig, var ju senast på bio i söndags och såg "No country for old med". Lite otäck- inte riktigt en Natta-film. Jag är nog mer en komedi-tjej, med ett bultande hjärta för romantiska komedier. Nästa filmer på tur är "Flyga drake" (underbar bok- läs!) och "27 dresses"

Nu ringer klockan om 7 timmar och vill ha upp mig och jobba. Behöver jag säga att jag inte är lika sugen? Efter jobbet imorgon ska vi ut till mami och Krille och äta påskmiddag och sova över. Blir soft.

En äcklig sak: Spyorna har förföljt oss. På väg till Max restaurang på Vasagatan var vi 1 mm från att kliva rakt på en spya. Efter bion skulle vi i all harmoni gå och kissa. Vad ser vi när vi öppnar dörren? Jo, där har en vänligt sinnad människa (?) placerat århundradets största blaffa, alldeles innanför dörren. För att komma över den skulle vi behövt ben på 2-3 meter. Det har inte vi. Vi skrek istället högt som tjejer ska göra av äckliga saker och sprang därifrån. Kan folk inte hitta bättre ställen att kräkas på? Som I toaletten till exempel?? Bara en tanke....

God natt my loved ones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0