När energin tryter

Just nu är jag så fruktansvärt trött på mig själv. Allt är fel. Jag vill förändra allt- står inte ut med mig själv längre. Nu har jag i snart två månader gått ner mig totalt. Jag har slutat plugga, slutat träna, gått upp i vikt, tappat energi och känner mig allmänt orkeslös och ointressant. Varför har det blivit så här? Hur kommer man ur det? Jag behöver hjälp, orkar inte böra bördan som är jag själv längre. Pratade med mamma, hon sa att det är en period, alla har såna ibland. Men jag har inte mått såhär på länge, visste jag inte bättre skulle jag tro att jag drabbats av en minidepression. Är jag deprimerad? Vet inte. Kanske. På söndag ska jag med mamma på någon härlig flummässa med lite auraläsning, mystiska böcker och helande stenar. Ska bli kul. Att göra något utöver det vanliga, och spendera lite ensamtid med mamma. Jag saknar yogan. Måste få mamma att börja gå på den igen, och dra med mig, hur mycket jag än vägrar.

Tittar på lets dance. Sådan underbar energi, varför kan inte jag få lite av den? Har någon något bra tips på hur man gör för att förändra hela sitt liv så tar jag tacksamt emot dem. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0