tjock, blek och oharmonisk. fan!

För någon månad sen var jag på g. Jag yogade duktigt 2-3 dagar i veckan, åt hyfsat bra och hade till och med solariat mig till en svag, svag fejkbränna. Nu är det precis tvärt om. Igår bokade jag yogapass för ikväll. Två och en halv timme innan passet avbokade jag. Jag går runt och är ständigt trött och utmattad, äter mer och värre saker än vad jag borde, och i och med att jag numer tycks ha flytt gymmet vågar jag inte heller åka och sola för att de då ska komma på att jag inte satt min fot där på en evighet. Och alla kommer kolla på flebbet som vidgat sig runt min midja, och bara garva.... Försökte få igång en poweryogafilm jag hittat på nätet, men vi kunde inte bränna ut den. Får försöka få igång den och köra lite hemma innan jag vågar mig tillbaka till gymmet.. Och inte har jag lust att prata med nån i telefon, har inte råd att tröstshoppa, ingen god mat hemma (bra det kanske), och jag har verkligen inte lust att plugga. Och tro mig, det är något jag borde! Tompa och jag är inne i en fas av slentrian. Sitter i varsitt hörn i soffan med varsin dator i knät. Någon som behöver aktiveras kanske?

Hade en soft helg ute i Ekolsund, i alla fall. Massa god mat och massa gosiga vänner. Så sociala som vi hann vara i helgen var det längesen vi var! Och mammas hus var välbehållet även när vi lämnade det, om inte finare.

Hatar också att jag inte haft nån bloggmotivation på länge. Och jag som älskar min blogg... Ska se vad jag kan göra, hang in there...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0