Bläck på tangentbordet...

Man märker att man pluggat aktivt när man upptäcker att tangentbordet är fyllt av bläckfläckar. Som inte går att få bort. Mitt D är befläckat, och Eet är också drabbat. För att inte tala om Net, ojojoj... Någon som har ett bra förslag hur man får bort blått bläck utan att sabba datorn?

Idag satt vi och tokpluggade mellan 10-16. Blir mycket mysigare att plugga i grupp. Vi satt 4 tjejer med våra laptops uppslagna på Hannas gigantiska matbord. Och drack kaffe, fikade och pratade om positiv och negativ förstärkning, straff och en hel del om aversiv styrning. Nu undrar det vad det är? Och det orkar jag verkligen inte berätta, för jag är så trött på det där just nu. Men det är Skinner som är ansvarig. Så nu vet ni det.

Klockan 19 har jag bokat dansaerobicsklass på sats. Jag måste bara släpa mig dit, speciellt med tanke på att jag äit både pasta till lunch och en lussebulle på det. Och jag måste hålla kalorierna. Och lugn Ylva, det är bara fram till 8 jan. Med samma metod minskade jag 6 kg innan Thailand på 1 1/2 månad, och jag mådde topp. Och undrar om jag inte åt 800 kalorier då... nu är det ju faktiskt nästan 200 kalorier till om dagen som jag får äta.

Jag har börjat fundera på om det inte kan vara så att jag blivit lite laktosöverkänslig igen. Kan det vara årstiden? Fått ont i magen och känt mig lite illamående senaste tiden så fort jag äter fil eller dricker mjölk i kaffet. Ska prova att köpa laktosfritt så får vi se om det blir någon skillnad. Nu tycker jag att T ska komma hem så att jag får sällskap och slipper terrorisera er med mina ytterst intressanta funderingar...

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0