Blogg & DN

Jag somnade. Jag vaknade. Insåg när jag scrollade igenom min blogg att den varit väldigt sömncentrerad på sista tiden. Inte så konstigt kanske, någonting säger min att det är fler än jag som helst går i ide när det är rugg-väder ute. Eller har jag fel? Om det bara är jag som är så här trött så mottages tacksamt ALLA tips om hur man bli en piggare människa!

Igår kväll skrev jag ihop något som börjar likna en analys, men Cityakuten fick dessvärre stryka med. Sånt händer.

Min kära mor informerade mig igår om att jag måste vaccinera mig innan New York. Jag vill inte, om det är  något jag är livrädd för (förutom vampyrer) så är det sprutor! Bara ilar ända in i benmärgen när jag tänker på det, usch! Och är man vuxen kan man inte ens hålla någon i handen, eller få en klubba i handen efteråt. Vad har man  då som tröstar och motiverar? Undrar bara var man vaccinerar sig? Wasa vaccination?

Om en timme ska jag börja röra mig hem till Hanna. Men jag vill inte riktigt gå upp, är ruskigt skönt att ligga under ett varmt täcke med datorn som strömmar av sig varm luft i knät. Först ska jag vara duktig och läsa DN som ligger och väntar bredvid mig. Visst känns det lite vuxet att läsa DN på morgonkvisten?

Ikväll har jag planer på att pallra iväg mig till gymmet. Skräll! Var synd att jag kom av mig i och med min lila skolkris, jag som hade kommit igång så bra och redan börjat märka resultat i både muskel och kondisväg. Jag hoppas bara att det inte kommer kännas som det gjorde från allra första början...

/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vaccinerar dig självklart på "liv" som ligger i stinsen.. :) brevid bankomaten på utsidan där har dom öpnnat läkarmottagning som praktiskt taget bara utför vaccinationer!

2008-11-18 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0