Bloggfri? Knappast!

Tänkt att klockan skulle bli 23.59 innan jag kom för mig att blogga igen. Men innan detta hinner postas slutade söndagen som en blogglös dag. Vilken tur att det inte fanns mycket att rapportera då!

T och jag har haft världens skönaste helg! Vanligtvis när vi är lediga så brukar det vara så mycket saker som ska hinnas med. Igår (lördag) tog vi sovmorgon, städade vår fina lägenhet, jag hann plugga några timmar och sen åkte vi till Nyköping och åt trerätters middag på Scandic hotel. Efteråt åkte jag till Hanna och drack lite rödvin och spelade spel och hade en riktigt kul kväll innan T kom och hämtade mig runt halv 2. Jag kan avslöja att det var ganska skönt med dagens sovmorgon också. Klockan 11 åkte vi upp till Vi-butiken och stod utanför och väntade på att de skulle öppna tillsammans med pensionärerna och alkisarna. Kändes sådär. Men efter vi fått tag på en nybakt baguette och JO-juice kändes det bättre. Resten av dagen har bestått av slappande, Tv-tittade, surfande och pluggande. Så här borde alla söndagar alltid vara! Natti natti, nu är det två dagar kvar till min tenta...

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0