Från botten av tingen.

Inlägget jag skrev igår måste ha varit med mest meningslösa inlägg i bloggosfärens historia. Till 11 fick jag inte sova, för när T vaknade kl.10 var det tydligen färdigsovet, och jag hade inte ens sucks chans att somna om. Håret står rätt upp och ner, hade håret fullt av lockar igår, vissa hänger kvar, vissa har mindre stadga. Drar fram locktången och fixar de hängade lockarna, så slipper jag tvätta det. Bekvämlighet är min bästa vän! Sitter i soffan och dricker te och äter faluknäcke med smör och jordgubbssylt, en klassiker. Tror jag levde på det i högstadiet. Nu ska jag sluta svamla. Ikväll jobbar jag till  från 13 till kvart över 10. Sörj med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0