Fredag!

Äntligen helg! Och inte bara det, utan en LEDIG helg. Ni som inte jobbar helg kan inte föreställa er hur mycket jag uppskattar mina lediga helger, det är som ett guldskimmer över hela mitt liv! Men, som student är man ju egentligen aldrig riktigt ledig, imorgon ska jag ägna mig åt att läsa Skinner, den boken som jag hade glömt i min konstiga dröm.

Men söndag planerar jag bara att vara lite bakis, gå på Hälsomässan med mamma och mormor, och förhoppningsvis hinna med en fika med världens bästa Christian. Vi möttes när vi praoade på Gamla Filmstaden i Solna när vi gick i 8an. Sen dess har han varit en av de viktigaste personerna i mitt liv. Vi har känt varandra i över 10 år nu, sjukt vad tiden går fort. Synd bara att vi inte hinner träffas på ofta, men så är det ju tyvärr när man lever väldigt olika liv. Han bor på Lidingö, om inget nytt inträffat, med sin fantastiska flickvän och hennes barn. Han messade imorse och tyckte det var på tiden att vi träffades, jag kan bara hålla med! (T tyckte dock inte det var ok att han skrev att han saknade "sin"Natta- ett sting av svartsjuka kanske?)

Nu ska vi njuta av kvällen, och det ska vi göra i Bålsta. Vilken halvtimme som helst nu ska vi ta bilen hem till mamma och Krille och äta middag och njuta av mysigt sällskap. Sen sover vi där och njuter av ledigheten. Innan det är dags att åka hem och läsa det vill säga.

Ha en underbar kväll alla ni underbara!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0