God morgon!

Funderar över det här med bildbloggandet, eller snarare brist på det. Funderar på att leta mig bort från blogg.se och hitta någonstans där det faktiskt fungerar. Ska fundera lite till. Har närmligen 2 inlägg som inte landat än, ett från i lördags morse och ett från igår. Man blir ju lite sur faktiskt....

Idag är det fullspäckat schema! Jag ska gå upp nu, äta frukost och komma iväg så snart som möjligt. Ska till Sollentuna och byta bil med mamma, sen ska jag hem och släppa min bil och åka kommunalt till plugget och sitta där och läsa till seminariet mellan 13-16. Eller så sitter jag hemma och läser och väntar med plugget tills det är sem-dags. Hmm, ytterligare något att fundera över.

Klockan 19 ska jag på tjejmiddag, I Viby. Jag tycker att tjejmiddag låter mysigt, som att man är en hemlig liten klubb. Alla tjejer som är där har antingen hus, barn eller någon sorts ring på det vänstra ringfingret. Alla utom jag. Men de flesta är några år äldre än jag, så jag kanske kan leva med det. Jag har ju allt det där framför mig! Det är Cissi som är kvällens värdinna. Hon och Claes flytadde in i deras nya hus nu i helgen, ska bli superkul att se hur det ser ut! Då Claes är i Paris med jobbet är det fritt fram. Hoppas bara att jag är piggare idag!

Och S, sjukt bra jobbat! Jag känner att jag ligger i lä....


/N

Kommentarer
Postat av: emma

www.blogspot.se är tydligen väldigt bra :)

2008-11-05 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0