Hotelljakt

Nu har jag i timmar suttit på nätet och letat hotell för vår NY-resa. Visste ni att det finns ca tusen hotell där? Hur sjutton väljer man? Har pratat med några vänner som varit där så jag försöker utgå lite från de tips jag fått... Och så ska bara mormor och jag faktiskt enas. Det är ju inte det lättaste, speciellt eftersom det faktum att hon betalar också betyder att hon har det sista ordet. Typiskt.

Jag lyckades läsa de tre viktigaste kapitlen i boken. Alltis nåt. Imorgon sällskapar jag T på tunnelbanan i gryningen, så jag får 2 två timmars läsning i biblioteket innan föreläsningen.

Sen idag är Karin i stan! Vi ska antagligen äta middag tillsammans, antingen i Sollentuna eller i stan. Blir supermysigt!

Nu ska jag kolla klart på hemmafruarna!

/N

Kommentarer
Postat av: S

Hej du, har varit i New York två gånger och är fruktansvärt avundsjuk på er som skall resa dit. Står gärna till förfogande om någon av er skulle få förhinder ;-) Bodde på ett hotell som heter Edison och det ligger en minuts gångväg från Time Square. Ett billigt medelklasshotell.

Hade bäst och sköt om sig

Kram

2008-11-11 @ 23:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0