Idag är en konstig dag.

Otroligt vad man påverkas av några timmars gråtande. Det var många timmar sedan sen jag grät mig till söms, men förutom de svullna ögonen känns det fortfarande i hela kroppen. Ni vet hur man kan känna sig riktigt fysiskt utmattad efter man har gråtit massa? Så har jag känt hela dagen. Tröttsamt. Klockan är inte ens 14 och jag har hunnit äta både frukost och lunch, träna, sova, kolla på svt på internet; Förgrymmande ungar, om barnuppfostran så klart, och jag har varit i min praktikskola och fått mitt papper påskrivet. Duktig Natta. Jag funderar på att vila 20 min innan jag sätter mig vid skrivbordet och börjar läsa. Kanske lika bra, annars somnar jag väl med huvudet på skrivbordet...

/N

Kommentarer
Postat av: emma

inte vara ledsen gumman. kram

2008-11-19 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0