Jag älskar mina tjejer!

Visst är det härligt med tjejkompisar? Tjejer kan vara backstabbing, manipulativa och skitsnackare, men de kan också vara de härligaste, roligaste, sammansvetsade och de bästa vännerna i hela världen! Ingenting går emot riktiga tjejkompisar! Vi har ätit trerätters middag och skrattat oss igenom varenda rätt. Jag lyxade till det med en glas rött alkoholFRITT vin. Var förvånansvärt gott, man måste ju bara ha något rödvinsaktigt i glasen när man äter pasta på en mysig restaurang med tända ljus. Stackars Karin fick betala för mitt med, men jag betalar så fort jag får min lön, på fredag. Nu ska jag kika klart på Greys, sen är det dags att krypa ner i sängen och sova läääääääääänge.....

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0