Lördagsflott

Idag var tänkt att bli en plugg-dag. Det blev en flott och slappardag. Vi vaknade vid 9 imorse, hyfsat utsövda. Gammelfarbror T och mammas samb gick och la sig vid 22.00. Mamma satt uppe med mig och tittade på Idolomröstningen. Jag gillade Lars i början, men det är inte ok att bita den hand som föder en, så det var bra att han åkte ut. Och jag glädjer mig åt att läsa i tidningarnas hyllningar till Kevin, äntligen börjar HELA svenska folket inse hans storhet. Går ni tillbaka till mit första idolomnämnande så går det att läsa Kevins namn där. Vinner inte han, nä då vet jag inte vad jag ska göra.

Imorse fick vi njuta av en riktig lantfrukost innan mamma tvingade oss att hjälpa henne med hennes jobb. Och vilket jobb sen! Mamma är utbildad i en hel del slags massage och nu var det den sittande klassiska och den sittade magnetmassagen hon var tvungen att träna på. Så T och jag fick en timmes varsin massage. Klart man ställer upp för sin lilla mamma!

På väg hem vid halv 2 kom lunchsuget, det blev pizza. Vi åt hälften av våra pizzor, sen kom illamåendet. Urk! Nu har pizzan 2 timmar på sig att smälta så att jag inte känner mig som en enda stor pizzabulle i kvällens outfit. Nästan så att jag funderar på att dra ut och kuta. Nån som faktiskt tror att jag kommer orka det? Känner mig något tveksam... Ikväll är det i alla fall personalfest i Kista! Och respektiven har jag lyckats lura med! Ska försöka vara ansvarsfull och ta det lugnt med alkoholen, är ju faktiskt en dag imorgon också....

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0