När kändisar ska ha barn...

När kändisar ska ha barn får vi hos läser skvallerblaskor veta allt, såklart. Men jag har tänkt på en sak. Att i verkliga livet, när människor runt omkring mig ska ha barn, tycker jag att tar jääättelång tid för de där 9 månaderna att gå. Men när kändisarna ska ha barn, så vips får man veta att de är gravida, och någon vecka eller två så är barnet ute. Förutom i det här fallet: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article3806469.ab. Jag tycker att man fick veta att lillasyster Simpson var gravid ungefär i samma veva som man fick veta att lillasyster Spears var det. Men hon födde ju för evigheter sen, ja hon har ju till och med hunnit bli gravid igen! Men för Ashlee och Pete tycks det gå trögt, för i min tidsuppfattningsvärld så skulle ungen snart fylla ett. Men vad vet jag....

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0