New York & Gerimax!

Ibland ler världen mot en. Idag är en sån dag. Efter skolan åkte jag till Sollentuna c och mötte upp mormor och mamma. Först åt vi lunch, sen gick vi till Hälsokostaffären där mormor köpte Gerimax till mig (multivitamin & ginseng, jag tror att hon tycker att jag sover för mycket...) och sen gick vi till Ticket resebyrå. För nästan 2 år sedan köpte mormor resecheckar där, och nu tycker hon äntligen det är dags att använda dem. Så den 8-11 januari 2009 har hon bjudit mig och lillebror och sig själv på en New York weekend! Längtar redan nåt galet! Men nu ligger piskan på mig att spara pengar och bli av med några överflödiga kilon! Två månader har jag på mig, bara att köra på! För övrigt diskuterade vi bloggens vara eller icke-vara, eller lämpligheten när man jobbar inom statliga yrken, ska fundera lite på det och skriva vad jag tänkt sen...




Visst ser det härligt ut, men tänk kallt och snö, så hoppas jag det är när jag är där!

Kommentarer
Postat av: Ninnne

Nu är du utmanad av mig.. gå in på min bloggsida och hitta förutsättningar. :)



ninnne.blogg.se

2008-11-11 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0