Ny dag- nya tag!

Idag ska bli en bra dag. Det får helt enkelt räcka med det sorgliga nu! Inatt sov jag i nästan 8 timmar, jätteskönt! Om en dryg timme ska jag vandra iväg i kylan till tunnelbanan. Innan dess måste jag hinna göra iordning mig, och packa. Efter skolan, och efter nagelfixandet (äntligen!) ska jag åka hem till bror min. Han slutar inte jobba förrän senare, så väl där ska jag läsa i några timmar och sen ska  jag fixa mysmiddag till mig och brorsan. Var galet länge sen bara han och jag umgicks, kan det ha varit i somras...? T såg fram emot att bli övergiven, han sa att han skulle gå och lägga sig kl 20 redan. Hmm, vet inte riktigt om jag köper det...

Ha en bra dag alla ni!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0