Nytränad!

Tur att man har sina vänner! Hanna ringde mig halv 9 och nästan beordrade mig att möta henne på sats kl. 9. Och jag gav med mig, segade mig upp ur sängen, klädde på mig och satte mig i bilen. Vi körde 20 min på trampisen, sen drog vi igenom mitt gymprogram och avslutade på bandet. Vi var helt slut, så det blev inte mer än 5 min springande och 10 min gång. Men det är alltid nåt! Nu måste saker och ting förändras. Efter halva tiden på trampisen kände jag hur energin kom tillbaka och jag bubblade av träningsglädje inombords. I slutet av passet hade träningsglädjen ersatts av illamående, men det är alltid en början!

Idag ska jag till praktikskolan och få mitt vfu-papper påskrivet, tänker ta med mig analysen också om hon vill titta lite på den. Hoppas hon förstår att det inte är min kritik mot henne utan Skinners syn på lärande som min analys baserar sig på...

Ikväll är det yoga på sats. Jag vill verkligen gå. Om jag orkar, då ska jag gå.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0