Skrattfest

Jag tror att jag har hittat den roligaste bloggen i bloggvärldens historia: http://blogg.alltombarn.se/ketchupmamma/. Fantastisk, läs och njut!

Denna måndag har varit jobbig, riktigt jobbig. Jag sov i ca 6 tim, imorse var jag en levande zombie. Men jag var på praktik och gjorde min observation som en duktig student. Och jag glömde ta med min VFU-rapporten, som en inte lika duktig student. Men det är bara att åka tillbara imorgon eller på onsdag och få den lilla signatur som jag behöver för att bli godkänd på kursen. Efter det tog jag mammas bil till sollentuna och sällskapade mamma & hennes sambo till Ticket, där de ombokade sitt hotell inför sin Egyptenresa under nyår. 4-stjärnigt. Fint ska det vara minsann! Sen fick jag skjuts hem av min älskade mamma. Åt sallad till lunch. Somnade på soffan.

Sen åkte jag hem till Hanna, lite plugg, lite fikande. Till min grupps möte imorgon ska jag ha skrivit en analys på dagens observation. Hur jag ska hinna detta är dagens största mysterium. Helst vill jag ju faktiskt bara sova....

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0